Una història mil·lenària
Sabies que hi ha una antiga llegenda japonesa, “Senbazuru”, que diu que a qualsevol persona que faci 1.000 grues de paper li serà concedit un desig?
Tradicionalment, regalar grues de paper s’ha associat amb el fet de voler desitjar salut, benestar, felicitat i prosperitat. Se’n regalen, entre d’altres moments, quan neix un nadó, quan una parella es casa, quan algú està malalt… o bé es poden regalar a algú que estimes o que és important per a tu.
Recollint l’esperit d’aquesta història, la Fundació Mútua General de Catalunya ha creat la iniciativa “1 origami 1 euro“, amb la finalitat de compartir aquest desig solidari amb tota la societat.
A partir d'aquesta iniciativa tota l'escola ens hem apuntat a fer grues per a la MARATÓ de TV3 al matí l'ESO i a la tarda amb un apadrinament els alumnes de l'ESO han ensenyat els més petits.



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada